Στις αρχές του 20ου αιώνα, το κράτος είχε δώσει άδειες για την
λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών σε ιδιώτες λεωφορειούχους, οι
οποίοι, το 1952, ίδρυσαν έξι Κοινά Ταμεία Εκμετάλλευσης Λεωφορείων, τα
ΚΤΕΛ, που λειτουργούσαν υπό την εποπτεία του - από το 1941 ιδρυθέντα -
Οργανισμού Ελέγχου Αστικών Συγκοινωνιών.Ακόμη, το 1929 ιδρύθηκε η Ηλεκτρική Εταιρεία Μεταφορών (ΗΕΜ) που είχε ως αρμοδιότητα να λειτουργήσει τραμ, τρόλλεϋ και λεωφορεία στις κεντρικές περιοχές της Αθήνας και του Πειραιά, αλλά από το 1956 περιορίστηκε στα τρόλλεϋ, για να καταργηθεί τελικά το 1970 και να δώσει τη θέση της στον σημερινό ΗΛΠΑΠ.
Το 1994 ιδρύθηκε η Εταιρεία Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), σκοπός της οποίας είναι η εκτέλεση και εκμετάλλευση του συγκοινωνιακού έργου με θερμικά λεωφορεία, στην περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣ
οι συζητησεις διναν και παιρναν.
Ο κοσμος μιλουσε ελευθερα,
οι ανθρωποι επικοινωνουσαν λες και ηταν παλιοι γνωριμοι.














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου